Best friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Best friends

ادب, حوارات ونقاشات, العاب وتسلية, فرفشه, أسلاميات, أغانى, افلام عربى, افلام أجنبى, برامج حاسب آلى, برامج محمول, ثيمات محمول, نغمات, تسلية ورفاهية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كبر الـ G وروق الـ D !!

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

كبر الـ G وروق الـ D  !!  Empty
مُساهمةموضوع: كبر الـ G وروق الـ D !!    كبر الـ G وروق الـ D  !!  Emptyالإثنين سبتمبر 05, 2011 10:57 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صباحو ابيض ياشباب

كل سنه وانتم طيبين ورمضان كريم علينا جميعاً وربنا يصبرنا في الحر دا بقي ونقدر نقاوم

المهم بقي النهارده انا جايبلكم موضوع رخم كده قبل رمضان يعني زي ماتقولوا كده هاتستريحوا مني طول شهر رمضان فالازم بقي اسيبلكم ذكرى رخمه كده لحد مالشهر يخلص عشان انا ناوي اعتزل الرخامه والمواضيع الهابطه دي في رمضان

نبطل رغي بقي وندخل في الموضوع

الموضوع اللي هاكتب عنه النهارده هو عن ( الطناش ) او ممكن بمعنى تانى ( البرود ) وممكن نقول كده ( فكك ياعم )
شويه كلام حلو كده بنقولوا كتير لحد ماتعودنا عليه وبقي اساسي في حياتنا الطناش والتنفيض والبرود وبقى اسهل كلمه على لسانا .. فكك
* طيب ايه اللي وصلنا لكده ؟؟
* طيب هو صحيح في اوقات لازم الواحد يطنش فيها وينفض للمواضيع ؟؟
* طيب امتى الوقت دا اللي ننفض فيه للحوار وياترى أي وقت نقضيها تنفيض وطناش ولا ايه بالظبط ؟؟
* طيب هو احنا ليه اصلا بتنفض ياترى خوف من مواجهه مشاكلنا ولا اتعودنا على كده ولا احنا مش عارفين حاجه علشان كده بنفض ؟؟
* طيب لو بيهمنى كلام الناس تفتكر لما انفض واكبر دماغى الناس هاتقول عليا ايه . ( واد رايق ) ولا هايقولوا ( غير جدير بتحمل المسئوليه ) ؟؟
* طيب هو انا ليه اصلا يهمنى اللى الناس تقولوا عنى مانا الاحسن لى أنى اعمل الصح حتي لو مش هايرضي الناس ؟؟
* طيب هو انا لما انفض كتير للمواضيع تفتكر هايجي عليا وقت يبقى عندي برود اعصاب لدرجه ( اللامبالاه ) بجميع امور الحياه ؟؟

اسئلة كتير اوى وكلام كتير فى الموضوع دا اللى بقي عاده يومياً فى حياتنا أي موقف نتعرضله مانعرفش نتصرف فيه نقول ( فكك ياعم )

أكيد كل واحد فينا ليه وجهه نظر ورأيه فى الموضوع دا
أتمنى المشاركة والتفاعل عشان نعرف إحنا ليه وصلنا لمرحلة إننا لما تقابلنا مشكلة نقول ( كبر الـg وروق الـd )
https://owners.hooxs.com

كبر الـ G وروق الـ D !!
صفحة 1 من اصل 1